ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗ - Στρατηγική των επιχειρήσεων - (εξαντλημένο)
| links
| Επικοινωνία
| downloads
| forum
 
Βοήθεια
Το καλάθι μου
    Αναζήτηση: (Σύνθετη)
ΤΙΤΛΟΙ

Διοίκηση Επιχειρήσεων
Για το Ευρύτερο Κοινό

Τίτλοι που είδατε πρόσφατα


Bookmark and Share

Στρατηγική των επιχειρήσεων - (εξαντλημένο)
Στρατηγική των επιχειρήσεων - (εξαντλημένο)
Τιμή εκδότη με ΦΠΑ: €44,52
Τιμή καταστήματος με ΦΠΑ: €35,62

Printer Friendly Πείτε το σε έναν φίλο σας
Βρέθηκαν σε : Διοίκηση Επιχειρήσεων
Δείτε το καλάθι σας Προσθήκη στο καλάθι Λίστα Επιθυμιών Ολοκλήρωση αγορών
Συντελεστές
Εκδότης : Μπένου Ε.
Συγγραφέας : Παπαδάκης Βασίλης Μ.

Ελληνική και διεθνής εμπειρία: Ασκήσεις, μελέτες περιπτώσεων
Περιγραφή
Εξαντλημένο
Τέσσερις είναι οι βασικές φιλοδοξίες του παρόντος βιβλίου:



1. Να περιγράψει την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις μερικών από τις πιο γνωστές και σημαντικές ελληνικές (π.χ. Eurobank, Όμιλος MIG, ΟΤΕ, Ασπίς Πρόνοια, Τιτάν, Εταιρείες Επιβατηγού Ναυτιλίας στο Αιγαίο) αλλά και διεθνείς επιχειρήσεις (π.χ. Google, Srarbucks, Zara, Fiat, Cisco Systems, Nokia, Swatch, Dell, Disney, Hewlett Packard). Οι μελέτες περιπτώσεων του παρόντος βιβλίου παρουσιάζουν και αναλύουν τα στρατηγικά διλήμματα με τα οποία ήλθαν αντιμέτωπα τα στελέχη, το πως αυτά αντιμετωπίστηκαν, και το βαθμό επιτυχίας ή/και αποτυχίας των στρατηγικών τους επιλογών.

2. Μέσω συγκεκριμένων ερωτήσεων που υπάρχουν στο τέλος της κάθε μελέτης περίπτωσης, να δώσει τη δυνατότητα στον αναγνώστη να κατανοήσει και να απαντήσει ο ίδιος στα διλήμματα στρατηγικής με τα οποία είναι αντιμέτωπες οι επιχειρήσεις. Με τον τρόπο αυτό συνδέεται η πράξη της στρατηγικής (όπως παρουσιάζεται στη συγκεκριμένη μελέτη περίπτωσης), με τη θεωρία της στρατηγικής (όπως αυτή αναλύεται στον Α΄ Τόμο της Στρατηγικής των Επιχειρήσεων). Σε άλλες περιπτώσεις ζητείται από τον αναγνώστη να εφαρμόσει συγκεκριμένες τεχνικές (πχ Πέντε Δυνάμεις του Porter), να αξιολογήσει τη στρατηγική ή ακόμα και να προτείνει στρατηγική για συγκεκριμένες επιχειρήσεις. Πιστεύω ειλικρινά ότι ενώ οι φοιτητές και τα στελέχη των επιχειρήσεων μας γνωρίζουν τις τεχνικές στρατηγικής ανάλυσης, αδυνατούν να τις εφαρμόσουν στην πράξη. Φιλοδοξία του παρόντος βιβλίου είναι, μέσα από τη σύνδεση των μελετών περιπτώσεων με τη θεωρία της στρατηγικής, να βελτιώσει τη στρατηγική σκέψη των φοιτητών αλλά και των σκεπτόμενων στελεχών.

3. Να δείξει στον αναγνώστη ότι σχεδόν καμία επιχείρηση δεν είναι επιτυχημένη για πάντα. Πολλές από τις μελέτες περιπτώσεων καλύπτουν την πορεία και τις στρατηγικές κινήσεις εταιρειών για 2-3 δεκαετίες (πχ Swatch, Disney, Nokia, Dell, Τιτάν, Sanyo Ελλάς Συμμετοχική, ΟΤΕ, Cisco Systems, κ.α.). Γίνεται σαφές ότι καμία στρατηγική δεν εγγυάται την παντοτινή επιτυχία. Πολλές από τις εξαιρετικά επιτυχημένες εταιρείες της δεκαετίας του '90 σήμερα αντιμετωπίζουν δισεπίλυτα προβλήματα στρατηγικής. Συχνά, τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του παρελθόντος αποτελούν αγκυλώσεις για την πορεία προς το μέλλον.

4. Να παρουσιάσει το πώς διαφορετικές επιχειρήσεις σε διαφορετικούς κλάδους αντιμετωπίζουν την παγκόσμια οικονομική κρίση των τελευταίων 2-3 ετών. Με τον τρόπο αυτό ο αναννώστης-στέλεχος μιας επιχείρησης μπορεί να αποκομίσει πολύτιμα διδάγματα, αλλά και να αντλήσει ιδέες για πιθανές στρατηγικές κινήσεις της επιχείρησης του.



Ελπίζω το παρόν βιβλίο να αποτελέσει χρήσιμο βοήθημα τόσο για τους φοιτητές που ενδιαφέρονται για την σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, όσο και για τα στελέχη επιχειρήσεων που θα ήθελαν να μελετήσουν τις πραγματικές καταστάσεις κάτω από τις οποίες διαμορφώνεται η στρατηγική και λαμβάνονται οι στρατηγικές αποφάσεις.
Βάρος: 1,135 kgr

Χαρακτηριστικά
Γενικά
ISBN: 9789603591047
Σελίδες: 684
B.K.M. ( Βοηθητικός Κωδικός Μηχανογράφησης ): 960-359-104-1
Ημερομηνία 1ης κυκλοφορίας: Ιανουάριος 2011
Ημερομηνία τελευταίας εκτύπωσης: Ιανουάριος 2011

 Κριτικές

Βαθμολογήστε αυτόν τον τίτλο.
Ο τίτλος δεν έχει βαθμολογηθεί ακόμη  Γράψτε τη δική σας κριτική.